WFF / WBBF forum
PADĖTIS TARPTAUTINĖSE FEDERACIJOSE - Printable Version

+- WFF / WBBF forum (http://forum.wff.lt)
+-- Forum: Forumai lietuvių kalba (http://forum.wff.lt/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Įvairios federacijos (http://forum.wff.lt/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Thread: PADĖTIS TARPTAUTINĖSE FEDERACIJOSE (/showthread.php?tid=13)

- vika - 12-15-2005

edmundas daubaras Wrote:Šiandien tarptautinė WFF sulaukė gerų palinkėjimų ir sveikinimų iš JAV.
Privačios televizijos savininkas, "America Pageant" ir "Musclemania" organizatorius, senas mūsų draugas, padėjęs mūsų prašymu Rolandui Bučinskui įsikurti Amerikoje, Louis Zwick rašo:

Congratulations, Edmundus!
I wish you continued growth and success.
Lou

Mačiau pas Edmundą Daubarą kai kuriuos Zwic Amerikoje statytus filmus. Vienas jų apie Viktorą Jucį, o dar vienas apie Rolandą Bučinską (1988 m.).

- DSc. Edmundas Daubaras - 12-15-2005

Paskutiniu metu amerikiečiai stirpiai spaudžia tarptautinę WFF su įvairiais bendradarbiavimo projektais.
IFBB profas Craig Titusas įkūrė "savo" federaciją ir ruošiasi atvažiuoti deryboms į tarptautinį seminarą Latvijoje (sausis, 2006).
Štai oficialus tarptautinės WFF atsakymas Titusui:

Dear Friend,
Before we will meet I would like to informe you about the following:
WFF-International is in friendly relations to all federations.
Still WFF-International has no official representative in USA.
In WFF events occasionaly participated teams of Mr.Bob Gruskin (last time in 2003).
Mr.Louis Zwick is a good firiend of us, but he is busy with his own sport projects.
WFF is in friendly position to "Ms.Fitness" represented by Boyko Co.. They also are involved too much in their own projects.
This autumn looking for cooperation Mr.De Milia was addressing WFF-International Vice President Oleg Burinskij. Mr.Burinskij asked him what sport organization De Milia represents and what position he has now there? De Milia dissappeared. We understand that he is acting as a private person only as he is out of IFBB now.
This is what we can say about WFF-International and USA relations for the moment.
Yours faithfully,
Edmundas Daubaras

CrgTitus wrote:
Dear Edmundas,
Would you like me to participate in your trainers seminar on January 28th? I would do this free of charge.
Craig Titus

President
World Fitness Federation
Edmundas Daubaras
www.wff-worldfitnessfederation.com
www.wff.lt

- laima - 12-15-2005

edmundas daubaras Wrote:Paskutiniu metu amerikiečiai stirpiai spaudžia tarptautinę WFF su įvairiais bendradarbiavimo projektais.
IFBB profas Craig Titusas įkūrė "savo" federaciją ir ruošiasi atvažiuoti deryboms į tarptautinį seminarą Latvijoje (sausis, 2006).
Štai oficialus tarptautinės WFF atsakymas Titusui:

Dear Friend,
Before we will meet I would like to informe you about the following:
WFF-International is in friendly relations to all federations.
Still WFF-International has no official representative in USA.
In WFF events occasionaly participated teams of Mr.Bob Gruskin (last time in 2003).
Mr.Louis Zwick is a good firiend of us, but he is busy with his own sport projects.
WFF is in friendly position to "Ms.Fitness" represented by Boyko Co.. They also are involved too much in their own projects.
This autumn looking for cooperation Mr.De Milia was addressing WFF-International Vice President Oleg Burinskij. Mr.Burinskij asked him what sport organization De Milia represents and what position he has now there? De Milia dissappeared. We understand that he is acting as a private person only as he is out of IFBB now.
This is what we can say about WFF-International and USA relations for the moment.
Yours faithfully,
Edmundas Daubaras

CrgTitus wrote:
Dear Edmundas,
Would you like me to participate in your trainers seminar on January 28th? I would do this free of charge.
Craig Titus

President
World Fitness Federation
Edmundas Daubaras
www.wff-worldfitnessfederation.com
www.wff.lt

Įdomu.

- DSc. Edmundas Daubaras - 12-15-2005

Airijos kultūristų federacija, anksčiau priklausiusi įvairiems tarptautiniams sporto susuvienijimams, siekia narystės tarptautinėje WFF federacijoje:

Hi Edmundas,
Ive just been talking to Dougie Black. My own federation and the I.B.F.A. i would like to join with the W.F.F. also if that is possible.This would join 4 federations together in Ireland and make it the largest body and i could give the competitors in my competitions a large range of opportunities to take themselves to World level at various federations.It would also increase the competative standard and also give the Irish competitors more shows to compete in each year and you could also add Ireland to your list of federations. If that is at all possible i would also like to invite you to join my federation with the same aim of joining federations together and creating more oppotunities for our competitors.This we can talk about in more detail when we meet but i would just like to leave the idea with you.
Again, i appreciate all your wisdom and would welcome any more feedback.Thanks again
Damien

- Gintas - 12-15-2005

edmundas daubaras Wrote:Airijos kultūristų federacija, anksčiau priklausiusi įvairiems tarptautiniams sporto susuvienijimams, siekia narystės tarptautinėje WFF federacijoje:

Hi Edmundas,
Ive just been talking to Dougie Black. My own federation and the I.B.F.A. i would like to join with the W.F.F. also if that is possible.This would join 4 federations together in Ireland and make it the largest body and i could give the competitors in my competitions a large range of opportunities to take themselves to World level at various federations.It would also increase the competative standard and also give the Irish competitors more shows to compete in each year and you could also add Ireland to your list of federations. If that is at all possible i would also like to invite you to join my federation with the same aim of joining federations together and creating more oppotunities for our competitors.This we can talk about in more detail when we meet but i would just like to leave the idea with you.
Again, i appreciate all your wisdom and would welcome any more feedback.Thanks again
Damien

WFF turi darnia darbine komanda,ko negali pasigirti kiti,tam irodimas dingus elektrai per pasaulio varzybas ir isijungus kompui,nieks nesutryko ejom pirmyn,kiekvienais metais mus pripazista vis daugiau pasaulio valstybiu.

- DSc. Edmundas Daubaras - 12-16-2005

Garsus JAV IFBB profas Craig Titus įkūrė amerikoje naują kultūrizmo organizaciją, kuri siekia bendradarbiavimo su tarptautine WFF.
C.Titus prašo apie organizacijų bendradarbiavimą parašyti ant oficialaus tarptautinės WFF žurnalo viršėlio:

Can you please put write that wpi and wff have united on the cover and inside the magazine?
Crafg Titus

- vika - 12-17-2005

edmundas daubaras Wrote:Garsus JAV IFBB profas Craig Titus įkūrė amerikoje naują kultūrizmo organizaciją, kuri siekia bendradarbiavimo su tarptautine WFF.
C.Titus prašo apie organizacijų bendradarbiavimą parašyti ant oficialaus tarptautinės WFF žurnalo viršėlio:

Can you please put write that wpi and wff have united on the cover and inside the magazine?
Crafg Titus

Visi kažkaip labai jau sujudo apie tarptautinę WFF.

- DSc. Edmundas Daubaras - 12-17-2005

Šiandie forume užsiregistravo Airijos kultūrizmo federacijos prezidentas Damien Robson.
Jis trašo, kad pavargęs nuo tarpusavio karų ir nesutarimų tarp įvairių federacijų ir yra nusprendęs toliau bendradarbiauti si tarptautine WFF:

Hi everyone,
Being my first post here i would just like to say its a pleasure to be associated finally with a federation that has the best interests of bodybuilding at heart. I would love to be associated with the wff and other such federations and bring bodybuilding together.Bodybuilding in Ireland is getting the brunt of fighting among federations.I have done my upmost to stay away from it even when most NABBA competitors have tried endlessly to bring my federation down.
My aim is to give bodybuilders the rewards they deserve and my efforts so far are working.There has been so many enquiries into my show next year that i cant keep up.I set up my new federation in Ireland with the aim to get as many federations to work together under one banner ( the name i will announce when i register it) and give bodybuilders in ireland more opportunities as they have just been used to unofficial NABBA for years.We have huge potential in Ireland and the wff would benefit greatly with Irelands input and Ireland would benfit greatly with the WFF. So i hope to have a great future with Edmundas and the WFF and see you all at the Worlds.

- DSc. Edmundas Daubaras - 12-20-2005

Šiandien tarptautinė WFF gavo visą pluoštą laiškų iš abiejų Amerikos žemynų. Amerikiečiai aptarinėja susidariusią padėtį kultūrizmo ir fitneso sporte.
Neminėsiu gerai kultūrizmo pasaulyje žinomo vardo, kad jo nepavesti, tačiau gautą informaciją glaustai pateiksiu.
Remdamiesi paskutiniais įvykiais, Čarlzas Glasas ir Robertas Kenedis daro išvadą, kad "tarptautinė WFF (WFF-International) po 2005 m. Europos (Ryga) ir pasaulio (Vilnius ir Maskva) čempionatų yra pati didžiausia federacija pasaulyje".
Abu norėtų bendradarbiauti su tarptautine WFF išvedant kultūrizmą iš susidariusios krizės. Abu kultūrizmo garsenybės laukia progos įsilieti į WFF judėjimą ir stebisi, kad dar nėra WFF nariais (jų laiškai saugomi tarptautinės WFF būstinėje).

- gelezinis_jonas - 12-21-2005

edmundas daubaras Wrote:Šiandien tarptautinė WFF gavo visą pluoštą laiškų iš abiejų Amerikos žemynų. Amerikiečiai aptarinėja susidariusią padėtį kultūrizmo ir fitneso sporte.
Neminėsiu gerai kultūrizmo pasaulyje žinomo vardo, kad jo nepavesti, tačiau gautą informaciją glaustai pateiksiu.
Remdamiesi paskutiniais įvykiais, Čarlzas Glasas ir Robertas Kenedis daro išvadą, kad "tarptautinė WFF (WFF-International) po 2005 m. Europos (Ryga) ir pasaulio (Vilnius ir Maskva) čempionatų yra pati didžiausia federacija pasaulyje".
Abu norėtų bendradarbiauti su tarptautine WFF išvedant kultūrizmą iš susidariusios krizės. Abu kultūrizmo garsenybės laukia progos įsilieti į WFF judėjimą ir stebisi, kad dar nėra WFF nariais (jų laiškai saugomi tarptautinės WFF būstinėje).

Žinau apie Robertą Kenedį. Jis daug kultūrizmo knygų parašė. Jis leidžia kultūrizmo žurnalą Kanadoje ir organizuoja įvairias IFBB varžybas.
Jei jau jis nusprendė dirbti su WFF, reiškia ne veltui. Žino, ką daro.

- DSc. Edmundas Daubaras - 12-22-2005

Šiandie tarptautinės WFF būstinė gavo iš JAV šį straipnį.
Nors būsimas bendradarbiavimas su amerikiečiais tik perspektyvoje, JAV spauda jau apie tai rašo, kaip apie įvykusį faktą.
Nors amerikiečiai labai skuba, tačiau WFF pozicija tvirta: juridiniai žingsniai tarptautinei WFF bendradarbiaujant su amerikiečiais gali būti daromi tik po bendro susitikimo sausio mėnesį Vilniuje, ne anksčiau:

News Flash!
Negotiations were conducted recently between WFF President Edmundas Daubaras and the founders of WPI / MPI in order to discuss and set up the opportunity for each federation's athletes to be recognized and made eligible for competitive status within each others organized structures. WFF is known as the leader in women's fitness competitions in Eastern Europe predominantly the country of Lithuania. Now our own WPI members/athletes will be eligible for competitive status for any WFF sanctioned event as long as the annual fee for a WFF Membership be it amateur or professional, is purchased for that contest season. The same goes for WPI, we now recognize WFF athletes as being our European competitive comrades through the mere purchase of a WPI membership card, either amateur or professional. This partnership among federations will not only give every athlete more contests to participate in, but the opportunity for international exposure for WPI members and exposure in the US market for WFF members. This new ruling goes into effect immediately and will be fully activated for the 2006 contest season! We at WPI want to extend our sincere gratitude to Edmundas Daubaras and the WFF for this amazing opportunity for growth beyond our American borders. This motion to join forces coincides with WPI's mission statement that emphasizes the importance of establishing credibility across the globe and creating the maximum opportunities for exposure and marketability for each athlete. To see more details on the WFF, log onto www.wffworld.lt. And purchase both amateur and professional WFF membership cards for 2006 contest season eligibility. Stay tuned for more news and exciting updates about WPI, continuing the excellence and evolution of greatness in female physique competitions!

- vika - 12-22-2005

edmundas daubaras Wrote:Šiandie tarptautinės WFF būstinė gavo iš JAV šį straipnį.
Nors būsimas bendradarbiavimas su amerikiečiais tik perspektyvoje, JAV spauda jau apie tai rašo, kaip apie įvykusį faktą.
Nors amerikiečiai labai skuba, tačiau WFF pozicija tvirta: juridiniai žingsniai tarptautinei WFF bendradarbiaujant su amerikiečiais gali būti daromi tik po bendro susitikimo sausio mėnesį Vilniuje, ne anksčiau:

News Flash!
Negotiations were conducted recently between WFF President Edmundas Daubaras and the founders of WPI / MPI in order to discuss and set up the opportunity for each federation's athletes to be recognized and made eligible for competitive status within each others organized structures. WFF is known as the leader in women's fitness competitions in Eastern Europe predominantly the country of Lithuania. Now our own WPI members/athletes will be eligible for competitive status for any WFF sanctioned event as long as the annual fee for a WFF Membership be it amateur or professional, is purchased for that contest season. The same goes for WPI, we now recognize WFF athletes as being our European competitive comrades through the mere purchase of a WPI membership card, either amateur or professional. This partnership among federations will not only give every athlete more contests to participate in, but the opportunity for international exposure for WPI members and exposure in the US market for WFF members. This new ruling goes into effect immediately and will be fully activated for the 2006 contest season! We at WPI want to extend our sincere gratitude to Edmundas Daubaras and the WFF for this amazing opportunity for growth beyond our American borders. This motion to join forces coincides with WPI's mission statement that emphasizes the importance of establishing credibility across the globe and creating the maximum opportunities for exposure and marketability for each athlete. To see more details on the WFF, log onto www.wffworld.lt. And purchase both amateur and professional WFF membership cards for 2006 contest season eligibility. Stay tuned for more news and exciting updates about WPI, continuing the excellence and evolution of greatness in female physique competitions!

Įdomu!

- DSc. Edmundas Daubaras - 12-22-2005

vika Wrote:
edmundas daubaras Wrote:Šiandie tarptautinės WFF būstinė gavo iš JAV šį straipnį.

News Flash!

Įdomu!

Malonu išgirsti dau gerų žodių apie mūsų WFF nuveiktus darbus.
Malonu, kad net Amerikoje šie darbai pastebimi ir vertinami teigiamai.
Tuo pačiu reikia pažymėti:
1.Tarptautinė WFF šiuo metu veda derybas su visa eile JAV sporto organizacijų ir mūsų sporto pasaulyje gerai žinomų asmenų.
2.Taptautinė WFF dar neapsisprendė, kas bus jos oficialiu atstovu JAV.
3. Reikia įvertinti visą eilę juridinių momentų, kurie nereikalingi santykiuose tarp neoficialių neregistruotų otganizacijų, tačiau būtini tarptautinei WFF.

- DSc. Edmundas Daubaras - 12-23-2005

Šiandien tarptautinė WFF gavo laišką iš Vengrijoje registruotos tarptautinės moterų fiitneso organizacijos.
Organizacija siekia bendradarbiavimo su tarptautine WFF:

Dear Edmundas,
I have received invitations for 2 top athletes from WFF to the International Fitness Federation's Fitness Woman World Grand Prix.
They are open for a mutual collaboration to open for athletes to compete between the IFF and WFF, their chief coordinator Edit Lynch will directly get in touch with you about this.

- petrasp - 12-23-2005

edmundas daubaras Wrote:Šiandien tarptautinė WFF gavo laišką iš Vengrijoje registruotos tarptautinės moterų fiitneso organizacijos.

Dear Edmundas,
I have received invitations for 2 top athletes from WFF to the International Fitness Federation's Fitness Woman World Grand Prix.
They are open for a mutual collaboration to open for athletes to compete between the IFF and WFF, their chief coordinator Edit Lynch will directly get in touch with you about this.

Labai įdomu. Vengrai malačiai.

- Jolka - 12-23-2005

petrasp Wrote:
edmundas daubaras Wrote:Šiandien tarptautinė WFF gavo laišką iš Vengrijoje registruotos tarptautinės moterų fiitneso organizacijos.

Dear Edmundas,

ten labai labai krutios aerobikes dalyvauja.jos ten skraido ir susirunguliuoja tsip kad ojojoj.pas mus tokiu nera.

- laima - 12-23-2005

Jolka Wrote:
petrasp Wrote:

Dear Edmundas,

ten labai labai krutios aerobikes dalyvauja.jos ten skraido ir susirunguliuoja tsip kad ojojoj.pas mus tokiu nera.

bet jeigu jie nori bendrauti ir bendradarbiauti su WFF, kas tada?

- gelezinis_jonas - 12-23-2005

Tegu pirma WFF varžybose padalyvauja, matysim, ką parodys.

- Jolka - 12-24-2005

gelezinis_jonas Wrote:Tegu pirma WFF varžybose padalyvauja, matysim, ką parodys.
parodys tokia aeobika, kad mes galesim sleptis uzkulisiuose...

- gelezinis_jonas - 12-24-2005

Jolka Wrote:
gelezinis_jonas Wrote:Tegu pirma WFF varžybose padalyvauja, matysim, ką parodys.

Nenuvertink savęs. Mūsų sportininkės irgi ne iš kelmo spirtos!

- Jolka - 12-24-2005

gelezinis_jonas Wrote:
Jolka Wrote:

as ne vien save nuvertinu , bet ir absoliuciai visas musu aerobikes.bendrai ne visas...sako argentiniete vilniuje pavare kaip reikalas.gaila nemaciau.bet manau tik ji ir galetu susikauti su tom..na apie kurias mes cia kalbam

Jolka Wrote:
gelezinis_jonas Wrote:
Jolka Wrote:

as ne vien save nuvertinu , bet ir absoliuciai visas musu aerobikes.bendrai ne visas...sako argentiniete vilniuje pavare kaip reikalas.gaila nemaciau.bet manau tik ji ir galetu susikauti su tom..na apie kurias mes cia kalbam

Nusišnekate. Lietuvos merginos nėra prastos aerobikoje. Ne veltui tiek auštų vistų pelno.

- Jolka - 12-24-2005

gelezinis_jonas Wrote:
Jolka Wrote:
gelezinis_jonas Wrote:
Jolka Wrote:

Nusišnekate. Lietuvos merginos nėra prastos aerobikoje. Ne veltui tiek auštų vistų pelno.
nesupranti, ka kalbi.

- takas - 12-24-2005

WFF aerobiniame fitnese vertinama ne tik programa, o ir kūnas.
Kitų federacijų aerobikos pogrupiuose daug 'riebių' sportininkių šokinėja aerobikoje.
O sportinėje aerobikoje riebuilių dauguma!

- Jolka - 12-24-2005

takas Wrote:WFF aerobiniame fitnese vertinama ne tik programa, o ir kūnas.
Kitų federacijų aerobikos pogrupiuose daug 'riebių' sportininkių šokinėja aerobikoje.
biski ne taip.WFF aerobiniame fitnese vertinamas tik kunas.programa nevertinama.gali skraidyt palubem, bet jei busi ne idealiu kuno formu-reiskia praskridai

- takas - 12-24-2005

Jolka Wrote:
biski ne taip.WFF aerobiniame fitnese vertinamas tik kunas.programa nevertinama.gali skraidyt palubem, bet jei busi ne idealiu kuno formu-reiskia praskridai

tai kam tie skraidymai, jei sportininkei per šonus 'barankos' sukasi, o ji be kojakelnių ant scenos išeiti negali? čia "aukštas' lygis?

- Jolka - 12-24-2005

takas Wrote:
Jolka Wrote:

tai kam tie skraidymai, jei sportininkei per šonus 'barankos' sukasi, o ji be kojakelnių ant scenos išeiti negali? čia "aukštas' lygis?
visu pirma barankos per sonus sukasi tiek pat kiek ir pas musu kai kurias fitnesistes.visur visokiu yra.ir aerobikoj ir fitnese.kojakelnes privalomis.taisykles tokios.ten grieztos taisykles.kostiumeliai butent tokie ir tokie.privalomi elementai irgo tokie ir tokie.nepadarai-smunka balas.uztat lievakiu nera.
beje, as cia visai ne apie sportine aerobika pries tai kalbejau.o apie tas varzybas i kurias vengrai pakviete dvi sportininkes.apie ju dalyves kalbejau.ir lyginau jas su musu aerobikem(jei aisku jas galima taip pavadinti...).ir sakiau kad tik gal vienintele argentiniete, ta,kur vilniuj dalyvavo ir pirsta susilauze galetu eiti pakovoti su ta vengru federacija.daugiau niekas.net deksne ten butu labai silpna.nesakau kad apsipazorintu nerealiai, bet tikrai butu viena is paskutiniu.gaila, bet tokia tiesa.

- Jolka - 12-24-2005

as cia ne izeisti kazka norejau.tikrai .visada palaikiau ir palaikysiu WFF.WFF jega!!! nu bet ka padarysi kad ta musu aerobika siaubinga...nu vat siaubinga ir viskas.

Jolka Wrote:as cia ne izeisti kazka norejau.tikrai .visada palaikiau ir palaikysiu WFF.WFF jega!!! nu bet ka padarysi kad ta musu aerobika siaubinga...nu vat siaubinga ir viskas.

WFF tiri savo veidą. Ten kita federacija, kurios niekas net nežino...

- Jolka - 12-24-2005

gelezinis_jonas Wrote:
Jolka Wrote:as cia ne izeisti kazka norejau.tikrai .visada palaikiau ir palaikysiu WFF.WFF jega!!! nu bet ka padarysi kad ta musu aerobika siaubinga...nu vat siaubinga ir viskas.

WFF tiri savo veidą. Ten kita federacija, kurios niekas net nežino...
o jie nezino musu.cia tik tarp kitko.