WFF / WBBF forum
WFF-WBBF Šiaurės Amerikoje - Printable Version

+- WFF / WBBF forum (http://forum.wff.lt)
+-- Forum: Forumai lietuvių kalba (http://forum.wff.lt/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Įvairios federacijos (http://forum.wff.lt/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Thread: WFF-WBBF Šiaurės Amerikoje (/showthread.php?tid=44)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

- Sendriene Edita - 10-04-2007

Sendriene Edita Wrote:Šiandien gavome išsamią informaciją iš neseniai JAV vykusio komercinio "Olympia" turnyro.
NUOTRAUKOJE:
JAV WFF-WBBF federacijos prezidentas MAIKLAS GLASAS su komercinio "Olympia" turnyro dalyviais.

Sendriene Edita Wrote:
Sendriene Edita Wrote:Šiandien gavome išsamią informaciją iš neseniai JAV vykusio komercinio "Olympia" turnyro.
NUOTRAUKOJE:
JAV WFF-WBBF federacijos prezidentas MAIKLAS GLASAS su komercinio "Olympia" turnyro dalyviais.

Visai neturiu laiko atsitraukti nuo kompo.
Plūsta laiškai iš viso pasaulio.
Ką tik MAIKLAS GLASAS atsiuntė naujieną, kas "GOLD'S GYM" siekia bendradarbiavimo su WFF-WBBF ir firmos savininkas Pet Grimkovski galvoja atvykti į WFF pasaulio čempionatą Vilniuje:

News flash from the WFF / WBBF North America!
Rumor has it that the WORLD FAMOUS GOLD’S GYM VENICE “THE MECCA”
will be packing up their flagship location on the West Coast and moving to the East Coast! This could happen as early as eighteen months. The rent at the Mecca is allegedly $17,000.00 per month.
More News on this and a possible big Las Vegas merge and other IMPORTANT issues will hopefully be shared at the International WFF / WBBF Congress Nov. 16th in Lithuania PRO. WORLD. (See one of four former partners of "THE MECCA" taken at the Olympia ). PLEASE POST!
I will share what I can whenever possible.
Doing the WFF / WBBF working in North America.
WWW.WOMENSFIGURE.COM
Mike Glass - President North America
Lg/mg/ Golds Gym and other news -2007

- Ronas - 10-04-2007

Sendriene Edita Wrote:Visai neturiu laiko atsitraukti nuo kompo.
Plūsta laiškai iš viso pasaulio.
Ką tik MAIKLAS GLASAS atsiuntė naujieną, kas "GOLD'S GYM" siekia bendradarbiavimo su WFF-WBBF ir firmos savininkas Pet Grimkovski galvoja atvykti į WFF pasaulio čempionatą Vilniuje:

News flash from the WFF / WBBF North America!
Rumor has it that the WORLD FAMOUS GOLD’S GYM VENICE “THE MECCA”
will be packing up their flagship location on the West Coast and moving to the East Coast! This could happen as early as eighteen months. The rent at the Mecca is allegedly $17,000.00 per month.
More News on this and a possible big Las Vegas merge and other IMPORTANT issues will hopefully be shared at the International WFF / WBBF Congress Nov. 16th in Lithuania PRO. WORLD. (See one of four former partners of "THE MECCA" taken at the Olympia ). PLEASE POST!
I will share what I can whenever possible.
Doing the WFF / WBBF working in North America.
WWW.WOMENSFIGURE.COM
Mike Glass - President North America
Lg/mg/ Golds Gym and other news -2007

cia tai geras... :roll:

- Dita - 10-05-2007

Benas Weideris su broliu Džo, pardavę jiems priklausiusį komercinį "Olympia" turnyrą, pardavę jiems priklausiusius 7 sporto žurnalus. norėję parduoti jiems priklausančią privačią "IFBB" firmą (ne federaciją, nes tokios tarptautinės sporto federaciojs nėra...), paskutiniame komerciniame "Olympia' turnyre iš šalies ramiai stebėjo įvykius.

- Sendriene Edita - 10-05-2007

Dita Wrote:Benas Weideris su broliu Džo, pardavę jiems priklausiusį komercinį "Olympia" turnyrą, pardavę jiems priklausiusius 7 sporto žurnalus. norėję parduoti jiems priklausančią privačią "IFBB" firmą (ne federaciją, nes tokios tarptautinės sporto federaciojs nėra...), paskutiniame komerciniame "Olympia' turnyre iš šalies ramiai stebėjo įvykius.

BENAS WEIDERIS, 2007 m. "Olympija".

Sendriene Edita Wrote:
NUOTRAUKOJE:

Sendriene Edita Wrote:
NUOTRAUKOJE:

- Gintare - 10-06-2007

Sendriene Edita Wrote:
Sendriene Edita Wrote:
NUOTRAUKOJE:

burelis... 8)

- WFF-WBBF Headquarters Int - 10-08-2007

Šiandien gavome laišką iš JAV.
JAV WFF-WBBF federacijos prezidentas MAIKLAS GLASAS dėkoja WFF-WBBF sekretorei EDITAI SENDRIENEI už jos gerai atliakamas pareigas ir tikisi su ja artimiausiu metu draugiškai pabendrauti Vilniuje vyksiančiame pasaulio čempionate;

Dear Edita Sendriene,
After viewing all the photos entered on the WFF/ WBBF Forum from the now past Olympia. I just wanted to take time to thank Edita Sendriene for all your undying efforts and energy she gives to each country on this great forum I am so proud to be a part of.
I hope to personally shake your hand at the WFF / WBBF PRO. WORLD IN LITHUANIA and personally thank you for all creative and endless work you give.
Thank you again from all of us in North America.
Mike Glass – President WFF / WBBF North America
Lg/mg/ E Sendriene WFF / WBBF 2007

- Sendriene Edita - 10-08-2007

Šiandien gavome dar vieną laišką iš JAV.
JAV WFF-WBBF prezidentas MAIKLAS GLASAS siunčia mums sveikinimus nuo kultūrizmo legendos LOU FERIGNO ir mūsų seno draugo privačios sporto televizijos savininko LOUIS ZWICKo (su kuriuo E.DAUBARAS 1988 metais Leningrade pastatė trumpą filmuką apie ROLANDĄ BUČINSKĄ ir VIKTORĄ JUCĮ. Beje, šį filmą matė visa Amerika...):

Greetings,
More photos form the Olympia.
Lou Ferrigno, wife Carla and Mike Glass.
T.V. Producer Lou Zwick and Mike Glass.
Lou Zwick shot all the T.V. footage of the Mr. Olympia…… Producer of the Olympia is Robin Chang. Mr. Change is a former employee with Lou’s T.V. program.
Maybe they will let me do something next year.
No Way!
Mike Glass – President WFF /WBBF North America

- Ronas - 10-08-2007

Sendriene Edita Wrote:Šiandien gavome dar vieną laišką iš JAV.
JAV WFF-WBBF prezidentas MAIKLAS GLASAS siunčia mums sveikinimus nuo kultūrizmo legendos LOU FERIGNO ir mūsų seno draugo privačios sporto televizijos savininko LOUIS ZWICKo (su kuriuo E.DAUBARAS 1988 metais Leningrade pastatė trumpą filmuką apie ROLANDĄ BUČINSKĄ ir VIKTORĄ JUCĮ. Beje, šį filmą matė visa Amerika...):

Greetings,
Lou Zwick shot all the T.V. footage of the Mr. Olympia…… Producer of the Olympia is Robin Chang. Mr. Change is a former employee with Lou’s T.V. program.
No Way!

zinau ji...

- Sendriene Edita - 10-08-2007

Greetings,
No Way!

- Arunas - 10-10-2007

Sendriene Edita Wrote:

Greetings,
No Way!

- WFF-WBBF Headquarters Int - 10-17-2007

JAV WFF-WBBF prezidentas MAIKLAS GLASAS ruošiasi su naujomis idejomis į 2007 metų pasaulio čempionatą ir tarptautinį kongresą Vilniue.
Iš daugelio perspektyvių Europos sportininkų amerikiečiai labiausiai išskiria WFF-WBBF čempioną ALEKSANDRĄ ANAŠKINĄ:

A personal 2007 WBBF Pro.
World Psychic Prediction from the USA to Lithuania.
We in the USA have looked at many of the top WBBF Male Bodybuilding both Professional and Amateurs. They all have their special quality and dominating features. They are all great in their way! One however stands out as nearly perfect.
MR. ALEX ANASKIN is the most symmetrically perfect Bodybuilder I have seen in years. I would go as fair as to say, with a few more pounds of muscle and time he could rank with the likes of: Milos Sarcev, Serge Nubret and Frank Zane. We will see what happens in Lithuania….. Maybe E. Sendriene could post this Prediction on his Forum since it is locked!
For the Fun of it. You may want to have a special part of the WFF / WBBF Forum
“ WHO WILL WIN THE PRO? WORLD IN LITHUANIA”. The person who guesses the winner gets a year supply of protein or workout clothes etc.
All the best.
Mike Glass – USA WWW.WOMENSFIGURE.COM

- Penelope - 10-18-2007

WFF-WBBF Headquarters Int Wrote:Šiandien gavome laišką iš JAV.
JAV WFF-WBBF prezidentas MAIKLAS GLASAS ruošiasi su naujomis idejomis į 2007 metų pasaulio čempionatą ir tarptautinį kongresą Vilniue.
Iš daugelio perspektyvių Europos sportininkų amerikiečiai labiausiai išskiria WFF-WBBF čempioną ALEKSANDRĄ ANAŠKINĄ:

A personal 2007 WBBF Pro.
World Psychic Prediction from the USA to Lithuania.
We in the USA have looked at many of the top WBBF Male Bodybuilding both Professional and Amateurs. They all have their special quality and dominating features. They are all great in their way! One however stands out as nearly perfect.
MR. ALEX ANASKIN is the most symmetrically perfect Bodybuilder I have seen in years. I would go as fair as to say, with a few more pounds of muscle and time he could rank with the likes of: Milos Sarcev, Serge Nubret and Frank Zane. We will see what happens in Lithuania….. Maybe E. Sendriene could post this Prediction on his Forum since it is locked!
For the Fun of it. You may want to have a special part of the WFF / WBBF Forum
“ WHO WILL WIN THE PRO? WORLD IN LITHUANIA”. The person who guesses the winner gets a year supply of protein or workout clothes etc.
All the best.
Mike Glass – USA WWW.WOMENSFIGURE.COM

:roll:

- WFF-WBBF Headquarters Int - 10-18-2007

Šiandien gavome įdomų laišką iš JAV.
JAV WFF-WBBF prezidentas MAIKLAS GLASAS rašo:

Dear Ed,
Thank you for sharing all the information, thoughts and by laws of the WFF / WBBF.
I would enjoy nothing better than to work with city and state government in the USA the way Russia has done. Your country has created the very best sportsmen and sportswomen and teams for years. Also, for many years including now, we honor, as well as feared you in Athletics, Sports and Arms Race. World power can change at any time. But we in the USA have total respect for your countries.
I pride myself in doing the right thing and producing a well runs events. We have had City and State Fathers at some our events and it was good. I have to have something to sell them first with the right appeal!!!! The way its run here has not so great a roll model for kids and adults.
Bodybuilding in the USA is still laughed at by main stream regardless of Arnold as Governor or president of the United States. WE HAVE BECOME SO EXTREAM with Women’s and Men’s Bodybuilding it not funny. Parents don’t want their kids to become bodybuilders because of the freaky look that has taken over the past five years. We have had baseball legends Berry Bonds and Reggie Jackson. Carl Weathers, who played “Apollo Creed” in the first four “ROCKEY” Movies, were all big hits at my events. Unfortunately, the bills have to be paid to run such events and the staff can’t work for free in most cases. Unless this is the Arnold Classic where volunteers help out. There must be accountability.
In America we must have sponsors, T.V. and magazines to function and build. Again, I would enjoy nothing better than to work with city and state government in the USA. Some sponsors will give money, expensive prizes such as cars, trips, and trade outs or exchanges. Note: You might think about launching a different magazine separate from the WFF / WBBF current one. This other magazine could have sponsors, clothes, vitamins supplements, workout ideas, show coverage and more. This way you could have the best of both Worlds’. Your State Governors and high ranking officials would be happy and at the same time you can reach mainstream sponsors, companies and new competitors starting in the USA. Nothing is impossible.
I hope to meet with my Las Vegas contacts at the end of this week I spoke about. If the meeting proves successful I will share all the results at the International Congress in Lithuania with you and those in attendance. There are many added changes on the horizon for greater power and still keeping one’s own dignity. Those that change with it will flourish. Those that don’t will be left in the dark ages of our sport.
All the best from the USA,
Mike Glass – President WFF / WBBF North America

- WFF-WBBF secretary service - 11-25-2007

Vilniuje vykusio WFF-WBBF pasaulio čempionato metu JAV WFF-WBBF prezidentas MAIKLAS GLASAS įteikė pasauluinės federacijos prezidentui EDMUNDUI DAUBARUI laišką.
Siūlantį bendradarbiauti laišką parašė “Elite Total Gyms” (“Gold’s Gym”) savininkas PETE GRYMKOWSKI.

WFF secretary service Wrote:Vilniuje vykusio WFF-WBBF pasaulio čempionato metu JAV WFF-WBBF prezidentas MAIKLAS GLASAS įteikė pasauluinės federacijos prezidentui EDMUNDUI DAUBARUI laišką.
Siūlantį bendradarbiauti laišką parašė “Elite Total Gyms” (“Gold’s Gym”) savininkas PETE GRYMKOWSKI.

WFF secretary service Wrote:
WFF secretary service Wrote:Vilniuje vykusio WFF-WBBF pasaulio čempionato metu JAV WFF-WBBF prezidentas MAIKLAS GLASAS įteikė pasauluinės federacijos prezidentui EDMUNDUI DAUBARUI laišką.

- WFF-WBBF Headquarters Int - 12-02-2007

Šiandien tarptautinė federacija gavo laišką iš JAV.
JAV WFF-WBBF federacijos prezidentas MAIKLAS GLASAS rašo:

VERTIMAS:
„Man buvo malonu susitikti Vilniuje vykusiose profesionalų varžybose su ANDREJUMI BASOVU ir jo nuostabia žmona OKSANA.
Labai malonų įspūdį paliko susitikimai su OLEGU BURINSKIU ir EDMUNDU DAUBARU (mūsų lyderiu) bei pasaulinio kultūrizmo legenda NATALIJA MURNIKOVIENE.
Didžiausio pagyrimo verta pasaulio čempionė JOLANTA MILERIŪTĖ.
EDITA ir RAMŪNAS SENDRIAI gerai dirbo scenoje.
Nepakartojamą įspūdį paliko MAIKAS MIČELAS ir jo „broliukas“ SEMAS CULLINGSVORTAS.
Vilniuje vykusios varžybos buvo aukščiausio tarptautinio lygio. Jose dalyvavo daug visame pasaulyje pripažintų kultūrizmo ir fitneso autoritetų iš įvairiausių šalių.
Šios varžybos akivaizdžiai parodė, koks gėdingai menkas daugelio JAV vykstančių varžybų lygis...
Aš išsiunčiau Vilniuje vykusio čempionato nuotraukas JAV sporto verslininkams, sportininkams, sporto fotografams bei pripažintoms mūsų sporto legendoms.
Atsiliepimai apie šias varžybas kuo puikiausi.
Aš tęsiu mano pradėtą darbą rengiant stambias tarptautines 2008 metų WFF-WBBF varžybas Las Vege.
MAIKLAS GLASAS“

GREETINGS FROM THE WFF-WBBF USA!
IT WAS INDEED A PLEASURE MEETING WITH ANDREJ BASOV AND HIS LOVLY WIFE OKSANA AT PRO WORLD IN VILNIUS.
IT WAS VERY NICE SEEING OLEG BURINSKY, EDMUNDAS DAUBARAS (OUR LEADER) AND THE WORLD’S BODYBUILDING LEGEND NATALIA MURNIKOVIENE.
WORLD CHAMPION JOLANTA MILERIUTE WAS A REAL TREAT!
EDITA AND RAMUNAS SENDRIUS DID EXCELENT WORK ON STAGE.
MIKE MITCHELL AND SAM CULLINGWORTH (HIS BROTHER!) AND I HAD A BLAST!
IT WAS A VERY WELL RUN PRODUCTION WITH HIGH CALIBUR COMPETITORS AND MANY HIGH RANKING AND POWERFUL OFFICALS FROM ALL OVER THE WORLD.
IT PUTS A LOT OF AMERICAN EVENTS TO SHAME…
PICTURES FROM THE 2007 WBBF PRO WORLD CHAMPIONSHIPS HAVE BEEN SENT TO BEST USA PROMOTERS, COMPETITORS, PHOTOGRAPHERS AND LEGENDS.
THE RESPONSE HAS MET WITH POSITIVE RESULTS!
I AM WORKING ON 2008 WFF-WBBF EVENT IN LAS VEGAS NOW.
THE BEST OF SUCCESS FOR 2008!
MIKE GLASS
PRESIDENT WFF / WBBF NORTH AMERICA
WWW.WOMENSFIGURE.COM

- Gabriele - 12-03-2007

WFF-WBBF Headquarters Int Wrote:Šiandien tarptautinė federacija gavo laišką iš JAV.
JAV WFF-WBBF federacijos prezidentas MAIKLAS GLASAS rašo:

VERTIMAS:
„Man buvo malonu susitikti Vilniuje vykusiose profesionalų varžybose su ANDREJUMI BASOVU ir jo nuostabia žmona OKSANA.
Labai malonų įspūdį paliko susitikimai su OLEGU BURINSKIU ir EDMUNDU DAUBARU (mūsų lyderiu) bei pasaulinio kultūrizmo legenda NATALIJA MURNIKOVIENE.
Didžiausio pagyrimo verta pasaulio čempionė JOLANTA MILERIŪTĖ.
EDITA ir RAMŪNAS SENDRIAI gerai dirbo scenoje.
Nepakartojamą įspūdį paliko MAIKAS MIČELAS ir jo „broliukas“ SEMAS CULLINGSVORTAS.
Vilniuje vykusios varžybos buvo aukščiausio tarptautinio lygio. Jose dalyvavo daug visame pasaulyje pripažintų kultūrizmo ir fitneso autoritetų iš įvairiausių šalių.
Šios varžybos akivaizdžiai parodė, koks gėdingai menkas daugelio JAV vykstančių varžybų lygis...
Aš išsiunčiau Vilniuje vykusio čempionato nuotraukas JAV sporto verslininkams, sportininkams, sporto fotografams bei pripažintoms mūsų sporto legendoms.
Atsiliepimai apie šias varžybas kuo puikiausi.
Aš tęsiu mano pradėtą darbą rengiant stambias tarptautines 2008 metų WFF-WBBF varžybas Las Vege.
MAIKLAS GLASAS“

GREETINGS FROM THE WFF-WBBF USA!
IT WAS INDEED A PLEASURE MEETING WITH ANDREJ BASOV AND HIS LOVLY WIFE OKSANA AT PRO WORLD IN VILNIUS.
IT WAS VERY NICE SEEING OLEG BURINSKY, EDMUNDAS DAUBARAS (OUR LEADER) AND THE WORLD’S BODYBUILDING LEGEND NATALIA MURNIKOVIENE.
WORLD CHAMPION JOLANTA MILERIUTE WAS A REAL TREAT!
EDITA AND RAMUNAS SENDRIUS DID EXCELENT WORK ON STAGE.
MIKE MITCHELL AND SAM CULLINGWORTH (HIS BROTHER!) AND I HAD A BLAST!
IT WAS A VERY WELL RUN PRODUCTION WITH HIGH CALIBUR COMPETITORS AND MANY HIGH RANKING AND POWERFUL OFFICALS FROM ALL OVER THE WORLD.
IT PUTS A LOT OF AMERICAN EVENTS TO SHAME…
PICTURES FROM THE 2007 WBBF PRO WORLD CHAMPIONSHIPS HAVE BEEN SENT TO BEST USA PROMOTERS, COMPETITORS, PHOTOGRAPHERS AND LEGENDS.
THE RESPONSE HAS MET WITH POSITIVE RESULTS!
I AM WORKING ON 2008 WFF-WBBF EVENT IN LAS VEGAS NOW.
THE BEST OF SUCCESS FOR 2008!
MIKE GLASS
PRESIDENT WFF / WBBF NORTH AMERICA
WWW.WOMENSFIGURE.COM

va tau ir amerika issvajota!

- E.Sendriene.WFF - 12-10-2007

Po neseniai vykusio WBBF profesionalų pasaulio čempionato Vilniuje JAV sunkiasvoriai kultūristai atsibudo ir 2008 metais žada pakovoti WBBF varžybose ne juokais.
Čia laiškas iš JAV, kurį MAIKLAS GLASAS atsiuntė šiandien:

Hey Mike,
glad to hear things are still on the move..Did anything happen with the Mexico City Show?
Feel free to call us and let me know the latest.
Hope you are enjoying the holiday's my friend and here to help if needed.
We still want to do at least one Fall show in 2008, possibly one sooner.
All my best,
Brad & Mary
Brad

- Tuse - 12-10-2007

E.Sendriene.WFF Wrote:Po neseniai vykusio WBBF profesionalų pasaulio čempionato Vilniuje JAV sunkiasvoriai kultūristai atsibudo ir 2008 metais žada pakovoti WBBF varžybose ne juokais.
Čia laiškas iš JAV, kurį MAIKLAS GLASAS atsiuntė šiandien:

Hey Mike,
glad to hear things are still on the move..Did anything happen with the Mexico City Show?
Feel free to call us and let me know the latest.
Hope you are enjoying the holiday's my friend and here to help if needed.
We still want to do at least one Fall show in 2008, possibly one sooner.
All my best,
Brad & Mary
Brad

kitais metais pamatysim visa tai vilniuje!

- E.Sendriene.WFF - 12-20-2007

Šiandien gavome šventinį pasveikinimą iš JAV, bet nemokėjau nuskenuoti spalvotai, dėja...

- nerija - 12-20-2007

E.Sendriene.WFF Wrote:Šiandien gavome šventinį pasveikinimą iš JAV, bet nemokėjau nuskenuoti spalvotai, dėja...

ma-la-dec!

- E.Sendriene.WFF - 12-24-2007

JAV WFF-WBBF federacijos prezidentas MAIKLAS GLASAS gauna šventinius amerikiečių sportininkų sveikinimus.
Sportininkai laukia 2008 metų WFF-WBBF varžybų Las Vege:

Hi Mike Glass,
Looking forward to an exciting 2008 year in Las Vegas with the WFF-WBBF EVENTS.
~ Kimberly ~

- E.Sendriene.WFF - 12-27-2007

Nesigilinkime į detales ir...
prisiminkite, apie ką mes JUMS SENIAI ŠNEKAME:
šiandien gavome laišką iš JAV.
Garsiausios JAV masito papildų kompanijos apgaudinėja sportininkus ir štai, jau byla JAV teisme išspręsta ir kaltininkai nubausti:

United States district court has filed charges against BSN Nutrition in Newport Beach.
http://supplementpolice.com/Complaint.pdf

- nerija - 12-28-2007

E.Sendriene.WFF Wrote:Nesigilinkime į detales ir...
Garsiausios JAV masito papildų kompanijos apgaudinėja sportininkus ir štai, jau byla JAV teisme išspręsta ir kaltininkai nubausti:

United States district court has filed charges against BSN Nutrition in Newport Beach.

na ir melagiai tie papildu pardavejai!

- Tadas - 12-28-2007

nerija Wrote:
E.Sendriene.WFF Wrote:Nesigilinkime į detales ir...

na ir melagiai tie papildu pardavejai!

nieko stebetino... :roll: :twisted: