Jorge Eifermann’s Wedding Party
STEVE REEVES, JORGE EIFERMANN, MICHAEL GLASS, GEORGE COATS

amerikonai sukasi...
nerija Wrote:
Sendriene;WFF Wrote:1992, USA

amerikonai sukasi...

jie turi savo sporto istorija, o mes savo. bet musu zmones savaja istorija ignoruoja, zemina ir pamirsta.
Tomas Wrote:
nerija Wrote:
Sendriene;WFF Wrote:1992, USA

amerikonai sukasi...

jie turi savo sporto istorija, o mes savo. bet musu zmones savaja istorija ignoruoja, zemina ir pamirsta.

Tai mes ir stengiamės, kad nebūtų aklai liaupsinama tolima nuo realios tiesos Weiderių sugalvota sporto istorija.
Tiek jau to, tegu jie daro, kaip išmano. bet mūsų sportas, jo garbinga istorija, nusipelnė irgi nemenko įvartinimo.
Tai mes ir darome.
Šiandien gavome laišką iš Argentinos.
Pietų Amerikos WFF-WBBF federacijos prezidentas JORGE CEDALE atsiuntė nuotrauką iš neseniai Kalifornijoje (JAV) vykusio jo susitikimo su Šiaurės Amerikos WFF-WBBF federacijos prezidentu MAIKLU GLASU.
28-tas WFF-WBBF federacijos žurnalas anglų kalba jau keliauja po abu Amerikos kontinentus:

Dear Ed
Attached is a picture taken on July the 30th in California during a meeting where President of WFF North America, Mike Glass and President of WFF South America, Jorge Cedale discussed several issues and projects regarding future shows of WFF in the American continent.
In the same opportunity multiple WFF World Champion, Fernanda Youglar from Argentina carried out a photo shoot there for several specialized magazines.
Jorge Cedale
WFF-WBBF President for the South
American Countries
WFF-WBBF Headquarters Int Wrote:Šiandien gavome laišką iš Argentinos.
Pietų Amerikos WFF-WBBF federacijos prezidentas JORGE CEDALE atsiuntė nuotrauką iš neseniai Kalifornijoje (JAV) vykusio jo susitikimo su Šiaurės Amerikos WFF-WBBF federacijos prezidentu MAIKLU GLASU.
28-tas WFF-WBBF federacijos žurnalas anglų kalba jau keliauja po abu Amerikos kontinentus:

Dear Ed
Attached is a picture taken on July the 30th in California during a meeting where President of WFF North America, Mike Glass and President of WFF South America, Jorge Cedale discussed several issues and projects regarding future shows of WFF in the American continent.
In the same opportunity multiple WFF World Champion, Fernanda Youglar from Argentina carried out a photo shoot there for several specialized magazines.
Jorge Cedale
American Countries
Sendriene E.>WFF' Wrote:

Dear Ed
Jorge Cedale
American Countries

:roll:
Šiandien gavome laišką iš JAV.
Šiaurės Amerikos šalių WFF-WBBF federacijos prezidentas MAIKLAS GLASAS pakviestas dalyvauti ir padėti organizuoti DANO LURIO (Dan Lurie) tarptautinį kultūrizmo turnyrą Niu Jorke.
Turnyras vyks rugpjūčio mėnesį.:

Hello Mike,
I put You from the WFF-WBBF on our board of Governors.
You could be a great help.
When would be the best time to call you??
Warmly,
Dan
"Health Is Your Greatest Weatlh"
Click on my website:
www.danlurie.com
My Book, "Heart of Steel:The Dan Lurie Story", is coming soon!!!
Muscle Beach is coming to New York This August!
The 1st Annual Mr.& Ms. Jones Beach USA Contest
Visit: www.jonesbeachusa.com
WFF-WBBF Headquarters Int Wrote:Šiandien gavome laišką iš JAV.
Šiaurės Amerikos šalių WFF-WBBF federacijos prezidentas MAIKLAS GLASAS pakviestas dalyvauti ir padėti organizuoti DANO LURIO (Dan Lurie) tarptautinį kultūrizmo turnyrą Niu Jorke.

Hello Mike,
Warmly,
Dan
Click on my website:
www.danlurie.com
Sendriene E.>WFF' Wrote:

Hello Mike,
Warmly,
Dan
Click on my website:
www.danlurie.com

grazus pajuris...
Šiaurės Amerikos šalių WFF-WBBF federacijos prezidentas MAIKLAS GLASAS, aiškindamas Amerikos sportininkams situaciją su artėjančiu Meksikoje WFF-WBBF tarptautiniu turnyru (lapkričio 1-3), laukia nurodymų iš pasaulinės WFF-WBBF federacijos būstinės, o pasaulinė WFF-WBBF federacija laukia konkrečios informacijos iš Meksikos nacionalinės WFF-WBBF federacijos prezidento MANUELIO SOLANOS:

Hi Mr. Victor Gomez Ponce,
Nice to hear from you. Congratulations on your 3rd place victory at the Universe.
The November 1-3 2008 WFF-WBBF North American in Mexico was set up by the WFF-WBBF International office. There is a new promoter for Mexico who is doing the event Via the International office. He was elected as president to Mexico by the International office……………….. We will support him all the way at our North American Office once we receive an email about the event. Date-Time-Place-Venue-HOTEL-AIR-VISA Etc.
As the president of North America Canada-Mexico-USA iam waiting for an official email or letter from him so we can begin publicizing the event for Mexico? All we have is a date? We will have more information as it arrives.
Nevertheless, I would contact the WFF-WBBF international office for the information.
All the success!
Šiaurės Amerikos šalių WFF-WBBF federacijos prezidentas MAIKLAS GLASAS, aiškindamas Amerikos sportininkams situaciją su artėjančiu Meksikoje WFF-WBBF tarptautiniu turnyru (lapkričio 1-3), laukia nurodymų iš pasaulinės WFF-WBBF federacijos būstinės, o pasaulinė WFF-WBBF federacija laukia konkrečios informacijos iš Meksikos nacionalinės WFF-WBBF federacijos prezidento MANUELIO SOLANOS:

Hi Mr. Victor Gomez Ponce,
Nice to hear from you. Congratulations on your 3rd place victory at the Universe.
The November 1-3 2008 WFF-WBBF North American in Mexico was set up by the WFF-WBBF International office. There is a new promoter for Mexico who is doing the event Via the International office. He was elected as president to Mexico by the International office……………….. We will support him all the way at our North American Office once we receive an email about the event. Date-Time-Place-Venue-HOTEL-AIR-VISA Etc.
As the president of North America Canada-Mexico-USA iam waiting for an official email or letter from him so we can begin publicizing the event for Mexico? All we have is a date? We will have more information as it arrives.
Nevertheless, I would contact the WFF-WBBF international office for the information.
All the success!

JAV sporto vadovai sukūrė pasaulio kultūrizmo žemėlapį:
Šiandien gavome laišką iš Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV).
Šiaurės Amerikos šalių WFF-WBBF federacijos prezidentas MAIKLAS GLASAS rašo, kad jis dar iki šiol yra maloniai nustebintas 2007 metais Vilniuje vykusiu WFF-WBBF federacijos renginiu.
Renginio salė buvo perpildyta žiūrovų, kurie sėdėjo ir stovėjo visose įmanomose vietose (ką patvirtina jo atsiųstos nuotraukos bei čempionato DVD įrašai).
Šiame Vilniuje vykusiame renginyje dalyvavo aukšti Lenkijos ir Lietuvos valstybės pareigūnai, tarptautiniai teisėjai ir įvairių šalių televizijos atstovai.
Sportininkų lygis atitiko aukščiausius įmanomus sporto šakos standartus.
Ruošdamasis dalyvauti 2008 matų pasaulio mėgėjų ir profesionalų čempionatuose Lenkijoje ir Lietuvoje, MAIKLAS GLASAS tiki, kad šiais metais varžybos bus dar sėkmingesnės.
Jis didžiuojasi, būdamas dalimi tarptautinio WFF-WBBF judėjimo, šiandien vienijančio 90 šalių nacionalines federacijas.

Hi Edmundas,
Nice to hear from you.
Last years WFF Pro. Championships in Vilnius-Lithuania were truly exciting and incredible for the thousands who attended.
Every seat was filled to the walls with standing room only.
(See photo from 2007 WFF Pro. Championships looking into the audience).
Last year there were high ranking Poland and Lithuania State Officials, International Judges and television staff from many different countries.
The competitors were outstanding and the best I have seen in years.
This year’s event will be even greater and larger than ever.
I can’t wait!
I will try and come to Poland or Lithuania
I am very proud to be a member of the WFF-WBBF and our International Sports family!
I send my personal best regards to you “Edmundas”.
With over 90 countries to deal with I know its lot of work. You are a great Man!
Mike - WFF-WBBF NORTH AMERICA
WFF-WBBF Headquarters Int Wrote:Šiandien gavome laišką iš Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV).
Šiaurės Amerikos šalių WFF-WBBF federacijos prezidentas MAIKLAS GLASAS rašo, kad jis dar iki šiol yra maloniai nustebintas 2007 metais Vilniuje vykusiu WFF-WBBF federacijos renginiu.
Renginio salė buvo perpildyta žiūrovų, kurie sėdėjo ir stovėjo visose įmanomose vietose (ką patvirtina jo atsiųstos nuotraukos bei čempionato DVD įrašai).
Šiame Vilniuje vykusiame renginyje dalyvavo aukšti Lenkijos ir Lietuvos valstybės pareigūnai, tarptautiniai teisėjai ir įvairių šalių televizijos atstovai.
Sportininkų lygis atitiko aukščiausius įmanomus sporto šakos standartus.
Ruošdamasis dalyvauti 2008 matų pasaulio mėgėjų ir profesionalų čempionatuose Lenkijoje ir Lietuvoje, MAIKLAS GLASAS tiki, kad šiais metais varžybos bus dar sėkmingesnės.
Jis didžiuojasi, būdamas dalimi tarptautinio WFF-WBBF judėjimo, šiandien vienijančio 90 šalių nacionalines federacijas.

Hi Edmundas,
Nice to hear from you.
Last years WFF Pro. Championships in Vilnius-Lithuania were truly exciting and incredible for the thousands who attended.
Every seat was filled to the walls with standing room only.
(See photo from 2007 WFF Pro. Championships looking into the audience).
Last year there were high ranking Poland and Lithuania State Officials, International Judges and television staff from many different countries.
The competitors were outstanding and the best I have seen in years.
This year’s event will be even greater and larger than ever.
I can’t wait!
I will try and come to Poland or Lithuania
I am very proud to be a member of the WFF-WBBF and our International Sports family!
I send my personal best regards to you “Edmundas”.
With over 90 countries to deal with I know its lot of work. You are a great Man!
Mike - WFF-WBBF NORTH AMERICA

grazus ivertinimas!
Šiaurės Amerikos šalių WFF-WBBF federacijos prezidentas MAIKLAS GLASAS ruošiasi atvykti į WFF-WBBF rudens varžybas Europoje.
Artimiausiu metu jis susitiks su Pietų Amerikos šalių WFF-WBBF federacijos prezidentu argentiniečiu DŽORDŽU CEDALIU – dėvėdami WFF-WBBF federacijos atributiką abu lankysis tarptautiniame komerciniame „Olympia“ turnyre:

Dear Ed,
Thank you for your nice email.
We will have to see about attending in Poland.
Many new and exciting happenings in USA for 2009.
I will let you know about mid October.
In the meantime, I will be meeting with Jorge Cedale and Fernanda at the Olympia weekend.
We will make sure to bring WFF-WBBF Magazines and wear my suite with the WFF Federation logo on it.
I am sure it revolve things at the Olympia EXPO…….
If only Mike Mitchell and his brother Sam were here we would make it a real party. (:
All the best from the USA.
Mike Glass
Šiaurės Amerikos šalių WFF-WBBF federacijos prezidentas MAIKLAS GLASAS ruošiasi atvykti į WFF-WBBF rudens varžybas Europoje.
Artimiausiu metu jis susitiks su Pietų Amerikos šalių WFF-WBBF federacijos prezidentu argentiniečiu DŽORDŽU CEDALIU – dėvėdami WFF-WBBF federacijos atributiką abu lankysis tarptautiniame komerciniame „Olympia“ turnyre:

Dear Ed,
Thank you for your nice email.
We will have to see about attending in Poland.
Many new and exciting happenings in USA for 2009.
I will let you know about mid October.
In the meantime, I will be meeting with Jorge Cedale and Fernanda at the Olympia weekend.
We will make sure to bring WFF-WBBF Magazines and wear my suite with the WFF Federation logo on it.
I am sure it revolve things at the Olympia EXPO…….
If only Mike Mitchell and his brother Sam were here we would make it a real party. (:
All the best from the USA.
Mike Glass

tai amerikonai ir vel atvarys i vilniu?
Šiandien gavome laišką iš Argentinos.
Pietų Amerikos WFF-WBBF federacijos prezidentas JORGE CEDALE rašo, kad jis išvyksta į JAV.
Ten jis susitiks su Šiaurės Amerikos šalių WFF-WBBF federacijos prezidentu MAIKLU GLASU.
Kartu abu prezidentai 2008 metų komerciniame „Olympia“ turnyre atstovaus tarptautinę WFF-WBBF federaciją:

We are leaving for Las Vegas on Thursday.
We´ll meet Mike Glass there at the Olympia week end to make some noise at the expo with Fernanda and WFF.
Yours
Jorge
Pietų Amerikos WFF-WBBF federacijos prezidentas JORGE CEDALE rašo, kad jis išvyksta į JAV.
Ten jis susitiks su Šiaurės Amerikos šalių WFF-WBBF federacijos prezidentu MAIKLU GLASU.
Kartu abu prezidentai 2008 metų komerciniame „Olympia“ turnyre atstovaus tarptautinę WFF-WBBF federaciją:

We are leaving for Las Vegas on Thursday.
We´ll meet Mike Glass there at the Olympia week end to make some noise at the expo with Fernanda and WFF.
Yours
Jorge

olimpijoje, kaip jau keleri metai is eiles, bus pristatoma wff federacija...
Neseniai JAV vykusiame komerciniame “Olympia” turnyre Šiaurės Amerikos WFF-WBBF prezidentas MAIKLAS GLASAS susitiko ir kalbėjosi su IFBB prezidentu RAFAELIU SANTONJA
WFF-International Official Information Only
Tuo pačiu amerikiečiai "Olimpijoje' dalino WFF-WBBF žurnalus ir DVD diskus, pasakojo apie federacijios veiklą.
E.Sendriene_LT Wrote:Tuo pačiu amerikiečiai "Olimpijoje' dalino WFF-WBBF žurnalus ir DVD diskus, pasakojo apie federacijios veiklą.
E.Sendriene_LT Wrote:Tuo pačiu amerikiečiai "Olimpijoje' dalino WFF-WBBF žurnalus ir DVD diskus, pasakojo apie federacijios veiklą.
MAIKLAS GLASAS su sena drauge TOMEJA MAJOROVA iš Čekijos
WFF pasaulio čempionė FERNANDA YOUGLAR ir IFBB profesionali sportininkė SHERRY GOGINS (JAV)
E.Sendriene.WFF Wrote:
Sendriene E.<WFF' Wrote:
E.Sendriene.WFF Wrote:

sypseneles...
WFF-WBBF Šiaurės Amerikos šalių prezidentas MAIKLAS GLASAS susitiko su senu savo bičiuliu pasauline kultūrizmo legenda LOU FERIGNO.
Sendriene E.<WFF' Wrote:WFF pasaulio čempionė FERNANDA YOUGLAR ir IFBB profesionali sportininkė SHERRY GOGINS (JAV)

cia ta kur vilniuj dalyvavo?
Šiandien gavome laišką iš Meksikos.
Per savo sekretorių Meksikos WFF-WBBF federacijos prezidentas informuoja, kad lapkričio 1 dieną Mechike vyks 3-asisi Šiaurės Amerikos WFF-WBBF čempionatas ir 2-as Meksikos
WFF-WBBF federacijos nacionalinis čempionatas.
Penki geriausi sportininkai dalyvaus rudens tarptautiniuose WFF-WBBF federacijos renginiuose Lietuvoje ir Lenkijoje:

Dear Mr. Edmundas Daubaras
Im writting you on behalf of the President WFF-WBBF Mexico Mr. Manuel Solano to let you know how it's going the planning for the WFF-WBBF Mr. North America Championships Mexico 2008 that it will take place on november 1st 2008 in the new Electricians theatre located in: Av. Insurgentes centro#28 corner with Antonio Caso, Col. Tabacalera, Del. Cuauhtémoc. To this event we are expecting about 100 athletes from diferent countries like: Venezuela, Argentina, Chile, Uruguay, Perú and of course Mexico. We are planning to give to the best 5 athletes a ticket to the WBBF Pro World Championship and WFF-WBBF Amateur Universe events that will take place in Vilnius Lithuania on november 21st 2008. For the attending crowd we are going to put an Expo of diferent brands and sponsors.
Im attaching you the pictures of some athletes that we considet that will be able to performe a good job on the events in Lithuania. I also include the poster for the WFF-WBBF Mr. North America championships.
Please recive the best wishes from Mr. Manuel Solano
Sincerly,
Alexandra López
WFF-International Official Information Only
WFF secretary service Wrote:Šiandien gavome laišką iš Meksikos.
Per savo sekretorių Meksikos WFF-WBBF federacijos prezidentas informuoja, kad lapkričio 1 dieną Mechike vyks 3-asisi Šiaurės Amerikos WFF-WBBF čempionatas ir 2-as Meksikos
WFF-WBBF federacijos nacionalinis čempionatas.
Penki geriausi sportininkai dalyvaus rudens tarptautiniuose WFF-WBBF federacijos renginiuose Lietuvoje ir Lenkijoje:

Dear Mr. Edmundas Daubaras
Im writting you on behalf of the President WFF-WBBF Mexico Mr. Manuel Solano to let you know how it's going the planning for the WFF-WBBF Mr. North America Championships Mexico 2008 that it will take place on november 1st 2008 in the new Electricians theatre located in: Av. Insurgentes centro#28 corner with Antonio Caso, Col. Tabacalera, Del. Cuauhtémoc. To this event we are expecting about 100 athletes from diferent countries like: Venezuela, Argentina, Chile, Uruguay, Perú and of course Mexico. We are planning to give to the best 5 athletes a ticket to the WBBF Pro World Championship and WFF-WBBF Amateur Universe events that will take place in Vilnius Lithuania on november 21st 2008. For the attending crowd we are going to put an Expo of diferent brands and sponsors.
Im attaching you the pictures of some athletes that we considet that will be able to performe a good job on the events in Lithuania. I also include the poster for the WFF-WBBF Mr. North America championships.
Please recive the best wishes from Mr. Manuel Solano
Sincerly,
Alexandra López

PEDRO IRLANDA (Mexico)
Šiaandien gavome laišką iš JAV.
Šiaurės Amerikos WFF-WBBF prezidentas MAIKLAS GLASAS imasi tiesiogiai vadovauti kontinento čempionatui:

Dear Mr. Alexandra Lopez –
Via WFF-WBBF President Mexico
Mr. Manuel Solano,
This is indeed great news.
Since we only have less than a month to help you produce this event we will need the following sent to us:

1. A resolution copy of your poster to post on our WFF-WBBF North American web site. This being: www.womensfigure.com
2. A copy of the enter form, hosting Hotel, Transportation airport- Hotel-Venue. Air fare arrivals via your city and country, time, dates, address. EXPO information Visa-Pass Port information in English if possible.
3. What the top three will receive. Magazines, sponsors etc.
4. Please give me your email, phone number with English speaking translator to send information.