Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 2.25 Average
2014. TARPTAUTINĖS KULTŪRIZMO NAUJIENOS.
2014. GARSUS ANGLIJOS KULTŪRISTAS VYKS Į SLOVAKIJĄ.
SLOVAKIJOS KURORTE SUSIRINKS GERIAUSIEJI PASAULIO SPORTININKAI.
Neseniai garsus Anglijos kultūristas DORANAS VINFILDAS (Dorran Winfield – Stanesby) kreipėsi į Pasaulinės WFF-WBBF federacijos prezidentą EDMUNDĄ DAUBARĄ (DSc. Edmundas Daubaras), informuodamas apie ketinimus dalyvauti artėjančiuose tarptautiniuose WFF-WBBF renginiuose: 2014 metų WFF-WBBF Pasaulio mėgėjų čempionate ir WFF-WBBF Pasaulio profesionalų čempionate „Gintarinio prizo OLIMPIJA“ („Amber Prix OLYMPIA“), kurie vyks spalio 5-10 dienomis Slovakijos Brusno Kupele kalnų kurorte:

To the International President WFF-WBBF DSc. Edmundas Daubaras:
„Hello Sir,
I thank you very much for the list of competitions and I would like to enter Amber Prix in Slovakia in the wheelchair class.
Please can you tell me if you accept me competing
Best wishes Always,
Darran“

And also:
„Dear Edmundas,
I have been given your details from my good friend and team mate Rob Renaldo who speaks of you and your federation very highly.
I am the current UK Wheelchair bodybuilding champion unbeaten for 3 years, I have competed at the WABBA Worlds and WABBA Universe and am the Italian Gran Prix Champion, also my fiancee' and I are the only mixed ability couples in the world and have done guest spots in Hungary and Germany.
I am very interested in competing for your federation if you condider me good enough ?
I will gladly send pictures of my competition physique if you would like them.
I do hope I am of interest to you and look forward to hearing from you soon.
Darran Winfield-Stanesby“.

INFORMACIJA.
Detalesnė informacija tarptautiniame interneto puslapyje www.wff.lt, skaitykite forumą. Tai pat informaciją rasite tinklapio „Facebook“ puslapiuose: WFF-WBBF International, WFF-WBBF North America, WFF-WBBF South America, WFF-WBBF Asia, WFF-WBBF Europe, WFF-WBBF Africa, WFF-WBBF Asia Continental Federation.
PHOTO: a famous UK Wheel - Chair Competitor DORRAN WINFIELD - STANESBY.

Attached Files Thumbnail(s)

Messages In This Thread
RE: 2014. TARPTAUTINĖS KULTŪRIZMO NAUJIENOS. - by E_Sendriene_WFF - 07-14-2014, 11:03 AM